Miło nam poinformować, że projekt przygotowany przez uczniów „Elektryka” zdobył II miejsce w etapie regionalnym drugiej edycji konkursu „Noark spełnia marzenia szkół”.
Uczniowie wraz z opiekunem jeszcze raz serdecznie dziękują za wszystkie oddane głosy!
Zdobyliśmy II miejsce!
Gramy na zdrowie! 33. Finał WOŚP w Elektryku
W piątek tj. 24 stycznia 2025r. na sali gimnastycznej po raz kolejny społeczność szkolna uczestniczyła w koncercie zorganizowanym na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku celem zbiórki jest wsparcie onkologii i hematologii dziecięcej. Motywem przewodnim 33. Finału WOŚP jest bezpieczeństwo i zdrowie dzieci.
11Zainteresowanie i chęć pomocy było tak duże, że koncert został zagrany dwukrotnie, aby wszyscy mogli go zobaczyć i wesprzeć tak szczytny cel. Wokalnie koncert uświetnili: Ola Wronowska, Joanna Bohdan, Maciej Bohdan, Kuba Tomczak i Bartosz Peciakowski.
Młodzież naszej szkoły nie jest obojętna na potrzeby innych, dlatego bardzo dziękujemy za okazane wsparcie i pomoc potrzebującym dzieciom.
XXX Sympozjum CHEMIA 2025
W dniu 29 stycznia 2025 roku uczniowie klasy 1TDFG G wzięli udział w XXX Sympozjum CHEMIA 2025. Szczególnie interesującą ofertę zaprezentowała firma Apliens S.A., specjalizująca się w dostarczaniu do przemysłu czujników i przetworników ciśnienia, poziomu, temperatury oraz elektrycznych siłowników.
Noark spełnia marzenia szkół - głosowanie zakończone
Znaleźliśmy się w pierwszej piątce! Dziękujemy wszystkim za głosy. Teraz czekamy na oceny Jury.
NOARK SPEŁNIA MARZENIA II
Uczniowie klasy 2 TBG G pod opieką nauczyciela Jarosława Rumianowskiego zbudowali Fotowoltaiczny Pożeracz Puszek w ramach konkursu NOARK SPEŁNIA MARZENIA II.
Głosujemy raz dziennie z jednego IP na przedostatni film:
Uczeń „Elektryka” w Top10 Ogólnopolskiego Konkursu Programistycznego Gigathon
Uczeń klasy 3 TF (technik programista) Wiktor Lutowski został finalistą prestiżowego Ogólnopolskiego Konkursu Programistycznego Gigathon organizowanego przez Szkołę Giganci Programowania. Finałowe zadanie w kategorii wiekowej 16–18 lat polegało na zaprogramowaniu gry RPG w konsoli. Gra musiała mieć następujące elementy: wybór klasy postaci (np. mag, wojownik, łucznik), sklep z przedmiotami pokroju zbroja i miecz, system liczenia punktów, możliwość gry przeciwko komputerowi z wyborem poziomu trudności oraz system zaklęć. Rozwiązanie Wiktora zyskało bardzo pozytywne oceny organizatorów konkursu, znalazł się w finałowej dziesiątce uczestników.
Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.
Archiwum Aktualności
- Styczeń 2025
- Grudzień 2024
- Listopad 2024
- Październik 2024
- Wrzesień 2024
- Sierpień 2024
- Lipiec 2024
- Czerwiec 2024
- Maj 2024
- Kwiecień 2024
- Marzec 2024
- Luty 2024
- Styczeń 2024
- Grudzień 2023
- Listopad 2023
- Październik 2023
- Wrzesień 2023
- Sierpień 2023
- Czerwiec 2023
- Maj 2023
- Kwiecień 2023
- Marzec 2023
- Luty 2023
- Styczeń 2023
- Wszystkie