• KOŁO INFORMATYCZNE

      • Na spotkaniach koła są opracowywane i analizowane zadania z arkuszy maturalnych z poszczególnych lat. 

        Realizowana tematyka dotyczy przede wszystkim:

        programowania w języku Python

        baz danych

        przetwarzania informacji za pomocą arkusza Excel

        tworzenia i analizy algorytmów.

         

        Uczniowie są zachęcani i  wspomagani w przygotowaniach do udziału w konkursach informatycznych.

        W bieżącym roku szkolnym uczniowie koła brali udział w Płockim konkursie programistycznym "Hackathon City Coders Płock " oraz w Olimpiadzie informatycznej.

         

        Polecane linki:

        - https://www.youtube.com/watch?v=Ct7Fk6bExyI

        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Drugą grupą koła są uczniowie którzy tworzą aplikację mobilną Płockie Mapy w ramach projektu Erasmus.

        🧭 O projekcie

        „Płockie Mapy” to inicjatywa zrealizowana w ramach programu Erasmus+ we współpracy ze szkołą. Projekt ma ułatwić korzystanie z gier w orientacji przestrzennej dla użytkowników mobilnych.

        🛠️ Tech Stack

        Aplikacja została stworzona przy użyciu React Native oraz Expo, co pozwoliło na szybkie uruchomienie projektu mobilnego. Obsługuje geolokalizację, zapisywanie danych w formacie GeoJSON oraz interakcję z mapą w czasie rzeczywistym.

        👥 Zespół

        Architekt Rozwiązania, Team Leader: Michał Borzuchowski

        Backend Developer, DevOps: Mateusz Smolarek

        Mobile Development, Frontend: Paweł Krzeszewski, Jakub Gajewski, Kinga Fabrykiewicz, Wiktor Twardowski, Marcel Fusik

        UI, projektowanie: Natalia Gorgolewska

        Projektanci Bazy Danych: Wiktor Lutowski, Filip Bujalski

        Opiekunowie Projektu: Jeziorska Małgorzata, Kowalski Paweł, Milewski Adam

        📱 Główne funkcje aplikacji

        • System do korzystania z gier terenowych pobieranych z chmury (FastAPI, MySQL)

        • Automatyczny zapis ostatnio rozegranych gier terenowych

        • Wykorzystanie elementów lokalizacji w grach terenowych (GeoJSON, Expo-Locations)

        • Szyfrowany system Logowania i Rejestracji

        • Mechanika punktacji i czasu

        🔗 Repozytorium

        https://github.com/Discorder20/Erasmus

        https://github.com/Discorder20/Erasmus