Projekt „Technika w działaniu — elektromobilność i cyfrowy świat” z programu Erasmus Plus

        • PROTOKÓŁ Z REKRUTACJI NAUCZYCIELA - JOB SHADOWING

        •  

          Raport z rekrutacji nauczycieli do projektu

          „Technika w działaniu – Innowacje elektryczne i cyfrowe”

          Numer 2025-1-PL01-KA121-VET-00032172

          24.11.2025 r. - 05.12.2025 r.

           

          Dnia 12 września 2025 roku w Zespole Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Płocku minął dla nauczycieli termin składania formularzy zgłoszeniowych dotyczących rekrutacji na wyjazd w ramach projektu „Technika w działaniu – Elektromobilność i Cyfrowy Świat”, realizowanego z programu Erasmus+.

          W rekrutacji wzięło udział dwóch nauczycieli przedmiotów zawodowych. Komisja rekrutacyjna, która została powołana 1 września 2025 roku przez dyrektora szkoły pana Krzysztofa Podraskę, w dniu 19 września 2025 r., dokonała wyboru 1 uczestnika stażu zgodnie z kryteriami określonymi w Regulaminie Rekrutacji.

          Za kryterium wyboru pod uwagę wzięte zostały nastepujące kryteria:

          • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej A2 potwierdzona certyfikatem lub testem przeprowadzonym przez nauczyciela języka angielskiego, wyznaczonego przez Dyrektora Szkoły – 6 pkt. Liczba punktów za certyfikat - 6 pkt., a za test punkty z  oceny  w skali od 1 do 6.
          • Znajomość języka hiszpańskiego na jakimkolwiek poziomie będzie dodatkowym atutem i potwierdzona zostanie w czasie rozmowy z nauczycielem języka hiszpańskiego, panią Anną Żebrowską - 2 pkt.
          • Osiągnięcia edukacyjne czyli procentowa zdawalność uczniów z ostatniego roku na egzaminach zawodowych przygotowywanych przez nauczyciela: 100-91% - 6pkt, 81-90% - 5pkt, 71-80% - 4pkt., 61-70% - 3 pkt., 51 - 60%- 2pkt, 41-50% - 1pkt. Poniżej 40%- 0 pkt.
          • Udział w szkoleniach zawodowych w ostatnich pięciu latach – 6 pkt. Za każde szkolenie nauczyciel otrzyma 1 punkt.
          • Przygotowywanie uczniów do konkursów – 6 pkt (za każdy konkurs dwa punkty).
          • Rozmowa na temat „Jak wykorzystasz mobilność do podniesienia jakości pracy szkoły i samorozwoju?” – 6 pkt

          Miejsca na listach kandydatów do udziału w Projekcie przyznawane były według największej liczby punktów rekrutacyjnych uzyskanych przez nauczycieli.

          Chętni do udziału w projekcie nauczyciele wypełnili formularze zgłoszeniowe i dostarczyli je koordynatorowi projektu. Jesli znajomośc języka angielskiego nie była potwierdzona certyfikatem, brali udział w teście znajomości tego języka oraz rozmowie z panią Anną Żebrowską nauczycielką języka hiszpańskiego.

          Koordynator zebrał informacje o nauczycielach i dla każdego nauczyciela wypełnił formularz rekrutacyjny, uwzględniając zdobyte punkty.

          Rekrutację przeprowadziła powołana przez Dyrektora szkoły Komisja Rekrutacyjna.

          W przypadku równej liczby punktów o udziale zdecydują członkowie Komisji Rekrutacyjnej. Nauczyciel rezerwowy będzie miał największą liczbę punktów spośród nauczycieli, którzy nie zostali zakwalifikowani na daną mobilność.

          Powstała lista rankingowa: lista osób zakwalifikowanych do wyjazdu wraz z lista rezerwowa. Zostaną one zamieszczone na stronie internetowej szkoły oraz w gablocie projektu na korytarzu.

          Wyniki rekrutacji będą jawne i każdy będzie mógł się odwołać od decyzji Komisji Rekrutacyjnej  w ciągu 7 dni roboczych po ogłoszeniu wyników przez Dyrektora szkoły.

          W przypadku rezygnacji nauczyciela z udziału w projekcie wymagana jest pisemna informacja dotycząca tego faktu, wraz z podaniem powodu rezygnacji, złożona do koordynatora projektu. Na miejsce osoby rezygnującej z udziału w projekcie zostanie wpisana osoba z listy rezerwowej.

          Wyniki rekrutacji i lista rankingowa zostaną opublikowana na stronie internetowej szkoły i gablocie na korytarzu szkoły w dniu 20 września 2025 r.

           

          Regulamin_Rekrutacji_dla_nauczycieli.doc